2014年1月28日 星期二

Year of the HORSE 2014 - 準備篇 (裝飾用椰汁黑糖年糕)

每年過年前都忙到傻左
不過今年BALL MAMA都偷懶啦
執屋都求求其其~
反正都應該無咩人上黎拜年:P

不過我地屋企過年一定要有個年糕,老人家想放到佢發MO......
眼見出去買唔平, 而我地又唔需要好大個
(基本上我同BALL PAPA係唔太食年糕,都係放0係度裝飾用~)
不如自己整一個仲快靚正~
仲可以整唔同形狀,唔食得都睇得

今年揀左椰汁黑糖年糕

不過BALL MAMA無食過
唔肯定呢個係咪真係咁好食
不過就真係好易整
幾材料MIX埋去蒸熟就搞掂




材料:(8吋年糕分量)
糯米粉 400g
椰汁 100ml
牛油 1湯匙
黑糖 200g
清水 300ml
薑汁 3湯匙

煮法:
1. 用清水加黑糖煮沸成為黑糖水,放至微溫 (約40度)
2. 糯米粉加入椰汁、黑糖水及牛油混和成麵漿
3. 將麵漿過篩,再倒入已抹油器皿內,中火蒸約1小時




BALL MAMA用左一半粉量去整
基本上都好快手一TICK過
仲整左ANPANMAN版~

自從有左波哥之後
每次整任何野都諗起ANPANMAM~
應該好快會被ANPANMAM浸死~ HAHAHA!!

















13 則留言:

  1. 你好叻!!!!!湊住仔仲有咁多野整到
    我嘅生產力係零(應該係負添呀。。哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 檬媽,你又佗住個點同啫!

      刪除
    2. 咪係,點同呢~~

      檬媽~ 如果我家下陀住個
      我應該負生產力得好緊要~

      刪除
  2. 波媽整年糕都靚過人,真係勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好簡單,只係我咁0岩有麵超模~:P

      刪除
  3. 嘩,個麵包超人好靚,個模係邊到買㗎?難脫模嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個模0係荃灣南豐D烘培店買~ 掃左油好易脫模~~

      刪除
  4. 邊間呀!真係好靚,有冇個模張相?我都想整呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剩係記得同KINETICS同一層
      係呢個樣嫁!!
      http://www.pcstore.com.tw/izuko/M03850676.htm

      刪除
  5. 超靚呀!!!! 好睇又好食~ 波媽媽真係好叻~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔知好唔好食嫁!! 因為我最後都無食到,HAHAHA~
      不過好睇係一定啦~~ BALL MAMA咩都係得個樣~:)

      刪除
  6. 回覆
    1. THX CYNTHIA~ 家下好難先可以抽到時間整自己野?

      刪除