2014年1月11日 星期六

Banana Cupcake

BALL MAMA仍在偷懶中
每日都抽唔到太時時間去睇BLOG寫BLOG
而且仲未搬家
只係......只係download左落黎......@-)
希望新年假期可以做到
HAHAHA~ 其實BALL MAMA打算將個波還俾舅父
叫佢幫我搞掂,完全唔想煩:))


忙還忙,依然要照顧波哥飲食

隨住波哥越黎越大
我開始有D吃不消嘅感覺
好懷念波可以前食飽瞓,瞓飽食的日子
當時都算多私人時間做自己野
而家,少左好多好多自己時間
因為波哥會嗲會痴住我
對FTM黎講,絕對係又愛又恨
(講得好似好好聽,其實係BALL MAMA自己私務繁忙0者!!)




想整呢款“蒸” 版CUPCAKE好耐
只係一直懶懶閒
上星期見到幾有條波哥最愛嘅蕉蕉熟晒
真係食唔切,唯有整個BANANA CUPCAKE
想搵BB 0岩食,無鹽無糖(係,我仲當波哥係BB~~)
一睇,原來簡單到暈

香蕉一條/條半
雞蛋兩隻
自發粉 200g
油 小量

1,香蕉整蓉
2,雞蛋打圴後西入自發粉
3,再加油同香蕉蓉
4,搞圴後蒸10-15分鐘

原食譜有加梳打粉
我見可以唔落就唔落
另外,我只係整上面一半份量
不過香蕉係可以落多少少
至於蛋,我整過兩次後,發現可以多少少,會發得靚D

至於好唔好食
我估OK啦~ 因為波哥咩都食
不過大家見我切左片香蕉0係面
如果蒸就唔建議啦,焗嘅話會好D
不妨試下啦!!

10 則留言:

  1. 波媽咁有心機,我....真係慚愧!我weekend煮野比個女食都懶,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我除左一日三餐外,都少左整野俾波哥食啦!!
      FTM......我仲慚愧......

      刪除
  2. 我BB剛滿月,都唔係太肯瞓,有時都幾難攪。

    回覆刪除
    回覆
    1. Cynthia~ 試下每晚都俾個環境佢知道要入睡
      不過0個時波哥個半月時都有一排係咁
      晚晚玩到佢半夜兩點幾先瞓
      但過左一排,佢又無事啦!!

      刪除
  3. 我都仲等緊你update返去旅行o既波哥呀~~~~ 加油~~~~
    嘩, 個樣好得wor~ 令到我都整俾小寶試下~

    回覆刪除
    回覆
    1. WAKAKAKA~ 我會趁新年時努力執相,一定要寫~~~
      CUPCAKE新鮮最好味!!

      刪除
  4. 睇落好簡單咁喎, 等阿囝過咗一歲後我又整比佢試吓先!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好簡單嫁!! MIX埋D材料就OK~

      刪除
  5. 好吸引, 我都好想整俾little k 食呀, 但係咪焗好過蒸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸無咁熱氣呀!!
      不過焗我覺得好味D~~

      刪除