2014年1月20日 星期一

LITTLEBALL成長日誌 ﹣ 16個月

又到每月20號~
上個月因為旅途中無寫到BLOG
唯有今個月補返
確實少左記載波哥嘅點滴,黎緊要努力寫返!!

話咁快16個月
最近波哥確實大個仔左
好多時佢俾我嘅反應已經唔再BB
雖然身邊人大多數話佢仍然BB樣
可能佢同BALL MAMA一樣唔想長大呢!!

身高體重記錄
16m - 10.9kg / 79cm 
(今時今日BALL MAMA每次把波哥都好快手軟,完全唔敢想像仲可以抱到幾耐)


16個月可以自己行幾步
之前一直都有提過波哥行得唔係太好
BALL MAMA一直都好擔心
波哥唔係慢,係好鬼慢......
雖然每日都有同佢練習,而家亦可以唔扶住自己行幾步(真係幾步~~)

 
只不過有時0係街度就唔太願意行咁啦!!
行一陣就扭抱抱
赤腳時係行得特別好,有10步8步
但呢個小朋友好心急
行行下就衝~~~落地,即轉做爬
仲有就係重心經常向前
所以好易行行下就跌
距離健康院俾我地嘅DEADLINE仲有兩個月
(因為之前企得唔好要返健康院,姑娘提過18個月行得唔好就要見醫生)
UM......希望佢乖乖地啦......唔好一日到黑掛住爬爬
講起爬爬就令我諗起最近追猫記
可憐嘅碧碧遭受波哥毒手:)):)):))





BALL MAMA其實都有諗過波哥可能大肌肉發展麻麻
主要因為太懶
黎緊想帶佢去LITTLE GYM試試
睇下有無改善~~


飲食進度
一如以往的好~
0係呢邊面問題不大
係比較為食囉!!
每日兩奶兩飯一小食~
仲經常性想食埋我0個份
每次我開餐時就企起我側邊不停叫
直至我肯分少少佢食為止......
努力嘗試過俾佢自己食
大少爺又要懶,唔願拎匙
唯有再慢慢試
基本上食嘅野無大改變,咩都俾咁滯
(除左薯片汽水,BALL MAMA有朋友竟然想餵佢食薯片汽水......):-O:-O:-O

唯一改變係肉粒比之前切得大粒左
而波哥亦願意去咀嚼
16個月大仍然係食得瞓得


說話及指令
對波可黎講,呢PART係剛起步
偶然心情好會叫下姨姨、BYE BYE、謝謝
平時闊佬懶理,只係不停媽媽媽媽......
雖然好霖,但麻煩波少講下其他野TUM 下BALL MAMA我:">

至於指令
大少爺太有性格,唔靈時間比較多
最近最愛做 OH NO 及恭喜動力
對於佢自己覺得有趣嘅
教幾次就識
無興趣嘅,SORRY,望都唔望我地
對於將來日日要叫佢做功課嘅BALL MAMA黎講
真係唔好話唔擔心呀!!
睇怕波哥係0個D叫20次都唔會做嘅小朋友


變嗲精
自從澳洲之旅日對夜對公公婆婆後
波哥嗲精及樹熊上身X_X
仲要好識揀人0個D
明知BALL MAMA唔受呢套
就轉向其他人埋手
其他人包括: BALL PAPA、波婆婆、PLAYGROUP MISS、朋友嘅老公等等
簡直係有殺錯無放過......
BALL MAMA開始頭大~X(
但又唔可以成日鬧鬼佢,無奈無奈+無奈
希望佢過一排會乖返D啦!!

下個月再繼續~~

20 則留言:

  1. 波哥有進展呀,大個仔咗好多啦﹗燒腩仔都係教佢D正經嘢教極都唔識,但學D無謂嘢就一學就識,睇來到佢哋讀書我哋都要諗吓計點氹佢哋做功課啦,哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,突然大個仔左好多好多~
      話口未完已經識自己行行行,仲唔俾波媽媽拖住TIM......
      第時我地可能要交換點氹佢哋做功課情報,HAHA~~

      刪除
  2. 波哥好可愛呀, 成日都咁BB
    佢追貓貓好敏捷喎, 一啲都唔慢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢平時懶懶閒嫁,唔知點解突然見到貓貓咁有衝勁!!
      不過波哥識行啦,好少見到佢爬爬啦~~

      刪除
  3. 仲似bb 樣先好 bb 樣好快無

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係~ 不過而家同佢去街仍然有人問佢夠一歲未哦~~@_@

      刪除
  4. "睇怕波哥係0個D叫20次都唔會做嘅小朋友"---> 笑左出黎, haha
    小寶都係, 佢應該會比波哥更曳~ 叫50次都唔會做~ hahah
    其實嗲精及樹熊上身都好哎~ 幾sweet呀~ 仲可以抱~ 而家小寶抱2秒就走左lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 小寶一D都唔曳呀!!係活躍~
      係我個波可太懶JAR,而家仍然係嗲精,成日都想人抱抱:-/
      有時突然狂扭,都幾頭暈......

      刪除
  5. 變嗲精好啊﹗大個左就唔同架啦, 好可愛的波哥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嫁~有時一諗起佢太少少就唔要我,都幾傷心~
      所以而家盡量珍惜佢嗲下我~:P

      刪除
  6. 我坐月期間,睇住波哥追貓片,真係開心好多。BALL 哥真係超可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢段片確實幾搞笑,HAHA~
      點呀?呢排BB有無乖D呢,你習慣未?

      刪除
  7. 波哥好得意呀, 食得訓得不知幾令我羨慕

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近多埋行得走得,HAHA~
      BALL MAMA開心晒
      不過自從識行後,呢個小朋友真係無時停:-w

      刪除
  8. ball gor真係識養生,儲夠養份,小檬就得棚骨又細粒,瘦到呢。。。
    長計唔長肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嘅養份真係好多,肥到呢~ 又唔郁下......
      不過波哥都唔高,矮仔一名:P

      刪除
  9. 追猫記好攪笑! 其實波哥唔係懶, 係有性格啫 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢未免太有性格啦,HAHAHA:)):)):))
      最近多左好多自己諗發
      小人仔開始長大了~:)
      我又有D唔捨得......

      刪除
  10. 日日帶佢落公園玩1-2hrs, 好過你想gym class 呀 ^^ 包佢行得叻又多野講左tim ar ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我最後都聽左你意見
      寧願帶佢落公園,都無JOIN GYM CLASS
      慳返少少上第二類PG:P

      刪除