2014年4月1日 星期二

18m+ 第二次摘士多啤梨體驗

23.3.2014 | Sunny Day | @Strawberry Farm

早兩個星期前,波哥同朋友仔豬脾同遊士多啤梨園~
其實波哥已經係第二次去摘士多啤梨
第一次係去澳洲時
唉,BALL MAMA越黎越懶
都唔知寫唔寫得返之前第一次摘士多啤梨體驗囉......

原先無PLAN定嫁!!
其實一早約左去野餐
不過臨時改期
咁0岩豬脾媽半夜邀請我同波哥同遊
我當然就迫BALL PAPA答應我去啦!!

其實之前一日同波哥去左影相
不過有小朋友唔合作唔乖乖
無咩收鑊之餘仲搞到我地好鬼攰TIM

所以呢日就安排左下午先出發啦!!
目的地>>>錦田鄉村俱樂部
呢日天氣好好
落田之前幫波哥影張造型照先~
BALL MAMA最愛將波哥打扮得可愛


但可愛背後~~ 波哥其實係一個愛扭計小朋友
唔知因為熱定其他原因
死唔落地,仲學人螺地大喊
應該都嚇親豬脾爸同豬脾媽啦!!
令BALL MAMA好激氣
之前明明好鍾意去街街
最近連去公園都扭計扭抱
有無人可以話我個究竟發生左咩事???


經BALL PAPA安撫左一輪, 叫做好少少啦!!
肯做下樣摘下~


係~~ 我家安撫工作一向交俾BALL PAPA
相比下,BALL MAMA係缺乏耐性的.....
所以我有理由相信,第時佢地兩父子感情應該好好,仲會聯手蝦我囉!!
摘完一輪,波哥話要抖抖WOR
(其實佢根本無郁過囉......要人抱......)
一行去就即刻搵豬脾爸拎野食
UM......只有講到食就最醒神最聽話......

扭完計又食飽飽
有人心情靚曬
終於可以乖乖同豬脾合照啦!!
齊齊望實自己D 士多啤梨
波哥:豬脾~ 你個籃多D定我多D???
豬脾:好似係我多D呀!!
波哥:咁你分D俾我好喎,我唔夠食~
豬脾:r.........

相信佢地大少少,應該會有真實的對白
唔需要BALL MAMA再用設計對白呢!!
BALL MAMA好enjoy帶波哥去玩
主要原因係想多D望見佢地嘅開心樣
回憶亦都係咁樣慢慢累積返黎~


自從波哥出世後
BALL MAMA變左揸機人
好難得先有機會出鏡


等爸爸們俾$途中
兩個小朋友又各自走黎走去
應該仲係細,未係好識得一齊玩
俾多少少時間佢地啦!!

心情靚靚嘅波哥係BALL MAMA最愛
大個仔,表情越黎越豐富,古靈精怪



波哥只要熟悉左個環境
就會四圍走去同人玩
一D都唔怕醜WOR!!


仲走去豬脾媽到痴野食!!
食完多左D白色鬍鬚
 
謝謝豬脾媽的邀請,我地先難得有張全家幅!!



後記~
摘返黎嘅士多啤梨雖然好快爛
但又真係好甜~
所以BALL MAMA決定下年會早少少再去
因為我地3月尾去,其實已經係水尾啦!!
大粒嘅一早俾人摘曬~
















14 則留言:

  1. 睇唔出波哥會施展螺地神功喎﹗不過見佢後尾玩得咁開心,媽媽應該乜嘢激氣都無晒啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係嫁,佢真係成日螺地,我勁頭痕囉!!
      好惡教......

      刪除
  2. 波哥真係好鬼得意...見一次想met佢一次..wakakaka((好變態)).......
    波papa好好啊, 連安撫波哥佢都包辦埋, 真係一個good good papa啊...
    p.s下次我同大爺又要去.............帶埋我地去啦....大爺:" 好啦....黎啦....靚靚波ee.. "

    回覆刪除
    回覆
    1. EE~ 佢已經唔係以前波哥
      而家一D都唔得意,最鍾意扭計,我頭都大埋.......
      好呀,下次約埋大爺去先得!!波媽好掛住大爺呀!!

      刪除
  3. 張全家福之後用黎APPLY K1用架, 好好收藏~ keke
    個日好開心, 多謝你地奉陪呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. APPLY K1,一諗起已經心情沉重......:((
      我地都好開心,最鍾意掃街,WAKAKAKA

      刪除
  4. 波哥應該係未意識到佢摘既野係食得, 否則一見應該發哂癲, 唔會螺地
    你同肥波母子LOOK, PAPA點解唔著波點呀? HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該識嫁啦,不過心情一唔好就發哂癲
      我都唔知可以點令佢好D......

      刪除
  5. 波哥真係好可愛呀 ! 你幫佢打扮得好可愛豬呀~~~ 見到都想鍚佢一啖~ 哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. BALL MAMA剩係識幫佢打扮
      睇黎要花多D時間教育一下佢囉!!

      刪除
  6. 波點超可愛~~~ 肥du du~ cute!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 愛扭計小朋友--> 放心,有謙謙同波哥一齊做...............嗚.....

    回覆刪除
    回覆
    1. MANCHI~ 估唔到謙謙同波哥竟然有共同嗜好............嗚.....

      刪除