2014年4月25日 星期五

LITTLEBALL成長日誌 ﹣ 19個月長洲遊

20.4.2014 | Sunny Day | @Cheung Chau


波媽每個月例遲

呢個壞習慣要改
但每日都好攰好攰
有時連行去電腦嘅動力都無
剩係想HEA 0係床度
今個月好似似感覺漫長左

可能因為波哥改變唔少
當中有好有壞


難得有EASTER HOLIDAY
仲要4日咁多
但咁0岩波哥0岩0岩先病好
我同BALL PAPA又野到少少
所以無咩節目
4日剩係成功去左長洲一轉

當日天氣好好
不過一去到中環碼頭已經勁頭痛
但難得出左去,就照GOGOGO
其實預左人多同無咩野搞
不過可以入去食下野行下都OK
一早已經諗定買呢個俾波哥做午餐~~


波哥一見到平安包好開心
大啖大啖食

最近出街完全唔肯自己行嘅波哥
呢日叫做好俾面,肯行幾步
平安包威力真係大~
 

難得入去一轉
點都買返串薯片試下
UM~ 好一般囉!!
波哥有份試食
都係一兩啖
 好明顯有個小朋友好鍾意!!

無所事事嘅我地慢行海邊
好奇小朋友自己要落地
望住個海已經好開心~



BALL MAMA想幫波哥同BALL PAPA影合照
波哥發現後 
要衝過黎搵BALL MAMA
好SWEET!!

好傻嘅笑容,但我好鍾意~~

原先仲打算行下沙灘
但見到呢個小朋友反應
就知我地完全失敗
佢地其實變化都幾大
12月時去澳洲
波哥係非常非常鍾意玩沙
但幾個月後,又突然唔鍾意
夏天就到
要去多幾次試下先得~~

************************************

講完長洲行,UPDATE返少少進度先
身高體重記錄
19m - 10.65kg / 82cm 

打完針之後病左一大輪,瘦左少少
初初病好都唔肯食野
經常煮好俾佢都唔食,不過呢幾日叫做回復正常

以為高燒後會長高,但......依舊係矮仔一名,HAHA

說話方面
識講野之後肯講多左
當然未係好流利
BB外星話仍然有
不過就開始有錄音機情況出現
波爸爸已經提醒我要小心講野......

今個月波哥講得最多係謝謝
之前教極都唔理我地(果然無得迫,要佢少爺願意先有用)
突然有一日叫佢講就識左
之後每次有野想要就會自動講謝謝
(因為只要佢講謝謝,基本上我同波爸都會滿足佢~~)

講得第二多係DADDY
BALL MAMA有時都幾傷心嫁
不過其實係我自己教佢講
我會成日問佢DADDY去左邊
打俾DADDY,DADDY返工啦!
所以講DADDY機會率極高
另一原因當然係波哥好愛DADDY啦!!

BALL MAMA最鍾意同波哥出門口時一齊講GOGOGO
佢會好心急好興奮!!
不過自從呢個小朋友病完後
出到街完全唔肯自己行咁滯
有無經驗嘅媽媽們可以話我知點解嗎???

識講:
爸爸, 媽媽, 抱抱(呢個一日講幾十次......), 俾, MUM MUM, 波波, 
婆婆, 姨姨, 謝謝, 味味(好味), 鼻, 包包, 奶奶, 飽飽, BYE BYE, BOY, DADDY, 


進食方面
都係咁上下,仍然未完全自己食到一餐
病完一輪都用左少少時間先食得好返D
不過應該係過渡期~~
初初幾日呢個小朋友絕食咁,擔心死我同BALL PAPA
對於食少D都唔得嘅波哥黎講,今次真係好病!!

開始鍾意食大人野
見到我地開飯會唔食自己嘅飯仔
要呃佢以為我地食緊同一樣野
當然波哥都唔傻得曬,唔係次次得
其實為方便我都考慮緊一齊煮,調味前分D俾佢
但每日嘅菜式就更難諗
因為波哥食嘅係蒸煮多
如果唔煮味,我同BALL PAPA應該會想C~

另外進食環境都好重要
出街要八掛
通常食得唔好


指令方面
多左回應
聽得明我地講嘅多左
BALL MAMA最鍾意呢個改變
起碼有溝通呀!!

1. 好似食飯問佢飽未?
佢會拍下心口仔話飽飽
放低餐具話唔食

2. 識得拖住BALL MAMA去搵佢個奶咁

3. 會舉手示意佢有野想要

4. 鍾意幫手做下野
    例如會陪BALL PAPA倒垃圾(BALL PAPA視呢個為親子活動~)
    BALL MAMA就鍾意叫佢幫我手拎衫去洗~


5. 落到街見人會好開心,主動SAY HI加飛吻,經常性俾人話佢唔怕醜



6. 愛上錫錫,無啦啦會走埋黎錫你,做錯事會錫人,開心會錫你

    不限對像,暫時受惠最多係BALL MAMA
    





不過自主性強左
有時好有主見
唔俾人幫佢唔俾人掂佢野

慢慢在長大中
最好笑係,我同BALL PAPA抱抱睇佢反應
佢會分開我地
但我地最後會抱埋佢,話3個一齊抱抱
初初佢唔接受,試多幾次,好似又好D^^

FTM呢份工唔易做
但卻帶俾BALL MAMA唔少快樂點憶!!



14 則留言:

  1. 波哥個LOOK得CUTE呀~~多得BALL MAMA悉心打扮呀~~
    佢會拍下心口仔話飽飽 <-好可愛呀
    主動錫鍚 <-下次叫佢俾個鍚鍚EE先 (錫面珠就OK LA)
    睇住佢慢慢長大, 又真係幾開心. EE都開心, 何況BALL MAMA

    回覆刪除
    回覆
    1. EE咁你要買定野請波哥食,佢逢人錫嫁!!!
      BALL MAMA悉心打扮
      >>>係,我最愛幫波哥打扮,邊個過男仔唔可以靚靚,KEKE~~

      刪除
  2. 波哥去長洲玩得好開心咁喎﹗
    燒腩仔直情見到媽媽同爸爸拖住手,會用盡力咁扯開其中一隻手然後推開佢,而呢個被推開嘅人多數係我,嗚~~~
    我估係佢哋宜家識行知攰同唔好玩,所以就唔願行要扭大人抱,唔似學行時以為好好玩就不停話要行,因為燒腩仔呢排出街都係唔肯自已行多,抱到我哋手軟呀陰公,不過我覺得呢個係必經嘅過渡期來,遲吓大D可能好D,唔使太擔心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 而呢個被推開嘅人多數係我,嗚~~~
      >>>嗚.....放心,我情況一樣>.<

      係呀,今日落公園見到個婆婆,佢話正常,好多一學識行就唔鍾意行......
      不過波哥可以誇張到一步都唔行唔落地,有時我都好無奈
      試過由佢扭,唔理佢要佢自己行,不過換黎周遭白眼
      希望過一排會好少少啦!!

      刪除
  3. 波哥的成長步調好好呀!除了是FTM的威力外,你本身的付出也是大家有目共睹的!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX 林澄~~
      其實波哥只可以叫無大落後,又唔算好好
      不過BALL MAMA我其實都好滿足,有時簡單D未嘗唔係一件好事!!
      大家齊齊努力啦^^

      刪除
  4. 唔知點解睇下你個 title 以為你去左歐洲,心諗波哥又去旅行咁正,哈哈哈!
    波哥真係好得意呀,肥嘟嘟好多肉,咬啖得唔得?
    波哥都算識得多野,叻仔呀!! 咁佢唔肯行,你地要輪流抱? 我個女都唔中意行,成日要抱,所以買左架 double stroller 出街,抱住佢地真係攞命呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左歐洲,我都想呀,HAHAHA!!
      無得咬啖啦,佢瘦左好多呀!!家下無咩肉
      波哥出街係完全唔行,真係好攞命,我地最近試過由佢扭唔抱,希望可以改善下
      但又有人過呢D情況係正常,大大下會好D,所以我都唔知呀!!好苦惱

      刪除
  5. D相影得好靚呀~ 最中意佢衝埋去你度影o個張相~ 笑得好sweet呢~
    ball 哥都識做好多野wor! 叻仔~ keep住呀~ 有機會kiss埋sharon ee啦~yeah~

    回覆刪除
    回覆
    1. kiss埋sharon ee,無問題呀!!波哥好樂意~~
      波哥一D都唔叻仔呀,佢係十足懶豬,不過迫唔到所以BALL MAMA就由佢啦!!
      HAHAHA,自己都舒服D :P

      刪除
  6. 最近出街完全唔肯自己行嘅波哥--> 其實謙謙都係甘,仲要成日要人抱,搞到我好似成日練肌肉甘~><~

    不過,波哥比謙謙叻,識講野,而且又SHOW 人(謙謙成日唔肯同人打招呼................)

    回覆刪除
    回覆
    1. MANCHI~~ 我地應該會最了解對方感受嫁:(( 都唔明點解可以完全唔肯落地嘅......
      波哥都係最近先講多少少,不過佢好鍾意同人打招呼,會打唔停又飛吻
      唔識佢0個D真係俾佢呃曬,以為佢好乖囉......

      刪除
  7. 佢喺長洲周圍行嗰啲佢個樣好得戚!!

    錫錫... 好 sweet 啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一出街就係呢個得戚樣嫁啦!!

      刪除