2014年4月10日 星期四

PHOTO - Panda Horace 18months

BALL MAMA 一直都係幸運的 (呢D叫知足)
身邊總會有個好友幫手
0係波哥18個月時幫佢影左輯相
雖然波哥當日非常非常之扭計
 (一度扭到喊唔停,完全影唔到相)
仍然有小部份值得分享
不過好友外遊中,仍然未收齊相
先分享住我喜愛的兩張
其他就 to be continued...

❤BALL MAMA又呃POST啦


呢張雖然望唔到樣,但BALL MAMA卻喜歡呢種感覺呢~~


20 則留言:

  1. 張張相都好靚呀...波媽個背影都好索,嘻嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 波媽呢個背影都叫索???
      我要趁夏天正式來臨前減肥呀,懶左成個冬天.......HAHA
      btw, 可能之前肥哥太扭,無期待過有靚相出現,當BONUS!!

      刪除
  2. 呢2張都真係影得好靚,第一張好warm好sweet!!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX MUI CHU MA~~
      我自己都鍾意第一張呀!!

      刪除
  3. 回覆
    1. THX APPLE MAMA~ 大埔海濱呀!!
      近近地你都可以去~~

      刪除
  4. 好靚好好feel呀,第一張錫個小情人果張真係sweet爆

    回覆刪除
    回覆
    1. THX CATHY MAMA~
      正確黎講,係小情人錫媽媽
      佢最近係人都不停錫錫錫,仲好多口水呀!!

      刪除
  5. 呃POST呃POST啊~~~~
    波哥澳州之旅都未打喎~~~波媽...吓吓吓? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位太太,可唔可以唔好咁心水清呀????
      我知嫁啦我知嫁啦! 澳州之旅........

      刪除
  6. 回覆
    1. 知足常樂^^ 做得到可以每日都好開心嫁!!

      刪除