2014年6月10日 星期二

20m - 理髮記

30.5.2014  |  Sunny Day |  Hair Cut @home

其實波哥由出世開始一直都算少頭髮
初初人人都叫BALL MAMA同佢剃頭
不過BALL MAMA一直都唔想就由得佢
到波哥一歲之後頭髮開始多返
我先開始意識到佢有修剪的需要
當然0係BALL MAMA眼中
呢個得幾條毛仔嘅小朋友根本唔需要出去剪
最大理由係~~~~

1. BALL MAMA懶
帶佢出去剪,帶佢人來來回回
唔夠0係屋企自己方便

2. 慳$$
幾條毛BALL MAMA仲搞得掂

3. 我好怕出去俾人剪會剪到好短
BALL MAMA貪靚
對波哥都有D要求
~~HAHA~~

所以BALL MAMA已經幫佢剪過好幾次
可能大家會發現波哥髮型長期都一樣
根本分唔出幾時剪左
因為BALL MAMA寧願剪密少少
都唔想一下子剪大多,怕睇唔慣
有時剪少少BALL PAPA已經投訴話怪怪地
我地呢對怪獸真係呢!!!

趁近期有修剪
就幫波哥記錄一下,第時大個收返$$
剪髮前


出街成日戴住帽
所以好少留意到幾時要剪頭髮
直到頻頻俾人叫妹好
BALL MAMA先意識到有修剪需要
今次主要修剪側邊同後面

BALL MAMA理髮小工具
特意為波哥添置

加多盤水
剪完直接掉落去
費事飛到四圍係

因為閒日在家兩個人時剪
無人可以幫我影低剪嘅過程
快快手15mins完成

過得去咁啦
分別唔大
不過BALL MAMA就係想KEEP住個髮型
唔想改變太大


波生,你咩事,做咩擺個咁誘人嘅POSE呀??









11 則留言:

  1. 我家呢,就是非常直接地用爸爸個電鬚刨剃左去(剩番0.5cm左右)就算。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔敢剃呀,怕第時頭髮會太硬
      不過你用電鬚刨確真快靚正好多~~

      刪除
  2. ball 哥好乖,仲肯比你剪!!小檬已經唔比我剪好耐!要比姐姐剪,好在姐姐唔收我錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 波哥零感覺......任我舞:P
      如果可以,我想KEEP住幫佢剪,好似好SWEET 咁,HAHAHA!!

      刪除
  3. 點解波哥可以咁乖坐定定任你慢慢剪?燒腩仔喊到拆天一定要搵多個人抱實先剪到呀﹗
    我本來都唔捨得剃佢D頭髮,想佢keep住宜家個髮型,不過佢D頭髮實在長得太快啦,呢排熱即刻濕晒超多汗,繼而佢就出手係咁R個頭,搞到我最近都諗緊使唔使買個刨來同佢剃咁D

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔亦会剪髮喊到拆天架!

      刪除
    2. 波哥又OK WOR!!
      不過我有俾住歌仔佢睇,佢就完全任我舞
      呢個夏天真係好鬼熱,波哥都成日濕晒,不過佢好在無R~
      我唔捨得刨呀,難得有幾條毛:P

      刪除
  4. 波哥真係乖到.......無朋友,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢呢方面算係幾乖
      但平時成日手多多,睇少陣D野已經亂到7彩......

      刪除
  5. 造型好靚,將來收番$都超值!
    波哥咁乖,抵讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakak 波哥最愛搞造型:P
      搞到連blog都寫少左.......

      刪除