2014年6月18日 星期三

20m - 畫畫畫

  話說平日同波哥兩個0係屋企閒來無事做
都會俾D顏色筆同畫簿俾波哥畫畫畫
不過波哥畫畫下見悶
開始進攻屋企其他地方
包括書檯、地下
呢日仲學人畫門.......



好多人叫到呢幕好大反應
但BALL MAMA出奇地冷靜
因為覺得呢個係小朋友成長的一個階段
BALL MAMA細個都係咁
所以我唔想不停阻止波哥做呢樣個樣
同BALL PAPA有共識
只要唔具危險性或傷害到人暫時都由佢
(每個人的教育方法唔同,唔同意絕對可以唔睇)

只係話佢知
應該畫落紙度
同要做幫手清理返
當然佢幫唔到咩,主力都係BALL PAPA清潔返
不過點都要佢做下




但BALL MAMA開始諗有咩更好方法??
有人覺得要阻止佢
但我明白越阻止佢只會越想畫
而畫畫係波哥最大興趣
我唔想太阻止佢
俾太多限制佢
當然亦唔可以由佢通屋畫

有朋友建議貼張畫紙0係牆俾波哥畫
呢個絕對係一個好方法
不過一般畫紙絕對滿足唔到波哥
佢一定會畫到四圍係

PAT PAT 最容易痕嘅BALL MAMA
當然又諗埋D古怪野
整一張特大畫紙
任波哥畫

效果出奇地理想
BALL MAMA真係好鍾意呢張相
見到波哥個樣係非常非常之開心
證明BALL MAMA呢個諗法係0岩


唔知波哥大個D會唔會KEEP住鍾意畫畫呢??


波哥一企埋去,即刻顯得張畫紙特別大

其實張畫紙係膠面
用清潔劑花少少時間同力水可以清潔到
之後波哥可以再畫過

不過自從有左呢張大畫紙
波哥狂畫左一排之後
又愛上返用畫簿
所以話呢
過度制止有反效果
而家我俾少少限制任佢畫
除左唔會通屋畫
亦叫做暫時解決左呢個煩惱!!

20 則留言:

  1. 一見到波哥畫到度門咁真係好得人驚...不過如果俾著我我都唔會阻止, 但就一定要佢參與番清潔呢PART.
    波媽幅大畫紙好正呀, 係邊度買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法,呢個係波哥最大興趣,真係阻止唔到
      so far而家又幾好,少左亂畫,之前成日畫花張書檯......

      大畫紙又係BALL MAMA出品,hahaha~

      刪除
  2. 波哥真係畫得好開心呀,有藝術天份呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,開心過玩車車好多,hahaha
      希望唔係3分鐘熱度啦!

      刪除
  3. 有諗頭呀!不過咁大張紙係邊買?
    波哥似媽媽一樣咁有藝術細胞呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大畫紙又係BALL MAMA出品,hahaha~
      其實我最近發現波爸畫畫都唔差,可能都似爸爸嫁!!

      刪除
  4. 我都覺得要教佢只可以係一個位置到畫,我朋友直情淘寶整成幅牆貼返來畀小朋友畫添,但我like你呢個麵包超人多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,其實習慣左佢地會好好多嫁
      好過咩都唔俾,唔得,唔可以
      最近佢應該準備進入TROUBLE TWO呀
      咩都唔~ 唔~ 唔~
      睇黎我要準備迎戰......:(

      刪除
    2. 波哥係斯文溫柔型,好過我屋企件惡霸形,你一定頂得住嘅﹗加油呀﹗

      刪除
  5. 波哥好happy! 我都好贊成俾小朋友畫牆, 你呢個idea好好~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實無得阻止
      我成日覺得應該俾佢地自己發揮強D
      希望佢唔會白費我一番心機啦!!:P

      刪除
  6. 見到張畫紙咁得意, 我都想畫! ^^
    田鼠b已經畫到婆婆屋企既牆花晒....

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇見大家留言
      我更加覺得自己今次做0岩左~~
      因為唔係人人都同意我呢個諗法嫁!!


      田鼠b已經畫到婆婆屋企既牆花晒....
      其實波媽細個都一樣:P

      刪除
  7. 波媽呢個idea 好好呀,可否分享邊度可以整咁大張畫紙?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係自己出去印嫁!!
      可以就返自己幅牆嘅size~

      刪除
  8. wakakakaka,唔該我又要訂一張'bb' 版XD

    回覆刪除
  9. 好難得咁細個小朋友對畫畫咁有興趣, 所以真係唔應該阻止佢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗
      加上佢唔係太好其他玩具
      我怕阻止佢畫畫,佢真係咩都唔玩,我仲死......:P

      刪除
  10. 張畫紙好靚啊,請問你點整的?

    回覆刪除