2014年9月3日 星期三

HORACE's PN SCHOOL LIFE - 準備篇(2)

對於波哥PN開學
BALL MAMA一直都係充滿住期待嘅心情
不過波哥係10月先開學
眼見其他人已經好多心咁返學
BALL MAMA同波哥唯有得個恨字~~

收到開學CHECKLIST
其中一項係室內鞋同SHOE BAG
BALL MAMA已經手痕
腦裡面出現左90幾萬個點子
(所以我可以將呢份熱心用黎教導波哥,BALL PAPA應該會開心好多)

LOGO DESIGN對BALL MAMA黎講係難度
除左SHOE BAG
整多左一個LAUNDRY BAG
因為怕波哥返學會整污糟衫褲,可以放入去
多多籍口整野......

1set 靚靚先係波媽STYLE
講個秘密大家知
下面呢對鞋係上年買落.......
嗰時都唔知自己點解會買
唯一解釋係女人太愛SHOPPING

一個2歲小朋友
返學已經要3對鞋
果然係一個倒$$嘅玩意

究竟仲有無DIY??
一日未開學
BALL MAMA自己都唔知
:P

18 則留言:

  1. 真係堅靚同堅勁﹗等你第三波DIY﹗

    回覆刪除
  2. 好靚呀。。真係好有心機時間同金錢呀。。。哈哈
    啲返學鞋我唔敢買咁fancy,所以都係啲老土款。
    白色果對小檬都有,我都諗住可以著返,不過佢爸爸話小朋友做運動跳著運動鞋會好啲,可以留意吓呢點。
    比個心理準備你。。。我學校要求用透明密實袋裝骯髒衫。。。唔知你學校係唔係,!! 希望你學校比你用呢個啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實所費無幾,唔貴嫁!!
      以為好fancy嘅鞋,其實都係平野黎~
      對白鞋我都有諗過,不過之前買左,唔著有D浪費
      所以會俾佢試下先,唔OK再買~
      我估咁細,運動應該係簡單D呱
      多謝GEN MAMA提醒~~~

      學校無寫明要用咩袋裝骯髒衫
      其他都有列明
      不過波哥間學校好似好CASUAL,應該無人理我~

      見到小檬開學,日子真係過得好快~

      刪除
  3. 你又嚟攪依D??? 點解契仔無O既??? WAKAKAKKAAKAKKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩WOR,正常都估到我搞!!KAKAKA
      快D叫豬脾叫一聲波契媽先,即刻有~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 我太愛整色整水~~
      應該幾D時間用黎教波哥講野......

      刪除
  5. 你夠未??WAKAKAKAK!其實我琴日知道要鞋袋, 都已經估到你一定整~~!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. WAKAKAKA, 你最了解我啦!!!呢個無理由唔整~

      刪除
  6. 太靚喇~ 我係波哥真好感激你呢位媽咪

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實所有野都係滿足我呢個媽媽:P

      刪除
  7. (所以我可以將呢份熱心用黎教導波哥,BALL PAPA應該會開心好多)>>哈哈~我好明白平時你老公點
    睇你DIY~哈哈~但我每次都好like你既作品~:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咪就係覺得: 你又整.......HAHAHA

      刪除