2014年9月15日 星期一

Bloggers PlayHouse Gathering

多謝GEN MAMA安排同邀請
波哥先可以同朋友仔一齊去PLAYHOUSE玩
另外特別嗚謝晉媽相片提供
BALL MAMA最近懶
少左拎相機出街
:P

Play House 
地址:香港九龍紅磡黃埔花園第十一期聚寶坊商場地下
G28-31號舖電話:(852) 2330-3567
營業時間:上午10時至晚上9時

每逢星期日
都係波家嘅長佂日
朝早出發同晉晉豬脾上playgroup
接住就約埋融融大爺去食個LUNCH先
食lunch時BALL MAMA已經擔心緊波哥一直唔瞓
去到Playhouse就大件事啦!!


第一次去黃埔Play House
好大好多野玩
我地早左到
去到時仲係無咩人
可以任玩

波哥一眼睇中左
波波池
(呢個小朋友最愛)
來來回回玩左唔知幾多十次





好似好驚
但事情係玩完又完玩完又玩
我同BALL PAPA成日笑佢係重口味小朋友
不過我地見佢玩得好開心就值得~~

玩完波波池就去搵佢心愛車仔
呢個小朋友開始大
有自己喜好
好多時揀定左嘅話就堅持唔換
呢樣都令BALL MAMA好苦惱

波哥最近愛上豬脾媽
成日要拖住一齊玩
波媽當時無偷懶
我被豬脾捉住行緊獨木橋嫁!!

好朋友一號晉晉
要練下車先~~

好朋友二號豬脾

 好朋友三號大爺


齊齊坐火車

玩玩下波哥開始搞事
同大爺齊齊睇中左THOMAS???

詳情我唔知
因為我當時應該仍然與豬脾拍拖中
HAHAHA

呢兩個人完全旁若無人
當我無到.......

玩到攰,齊齊去左偷食

之後當然要影班相啦
咁難得嘅機會

UM.......呢個小朋友又失控
要逃走

影影下
波媽最擔心事情出現左
波哥開始抓狂
唔影相
最後發現扭眼瞓
呢張大合照就完全影唔到
轉頭9秒9瞓左啦

去完一轉PLAYHOUSE
唔止波哥被放電
我地自己都一樣
但如果有時間
確實係一個同小朋友去玩嘅好地方
^^



4 則留言:

  1. 實情係大爺見到波哥擺本書落tomas凳入面, 夾硬拎返本書出黎, 唔俾波哥擺入去.XDDDDDD之後一個開蓋, 一個又閂蓋爭持不下...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢兩隻野呀!!!下次再一齊玩過‵~

      刪除
  2. 波哥套衫好醒目~
    唔知點解, 我覺得波哥睇相好似好高大同埋感覺大個D, 真人依然baby又可愛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我同PAPA都覺得係嫁,真人會BABY D~~

      刪除