2014年9月22日 星期一

HORACE is turning 2


時間過得好快
話咁快就兩歲
BALL MAMA仍然懷念住波哥剛出世的時間
下個月就返學
一諗到呢個小朋友會離我越黎越遠
我就有D唔捨得啦

過去一年波哥唔同左好多好多
由一個小BABY 變成一個小人仔
由唔識行變識跑
由eeoo 變到今日會有回應簡單對答
BALL MAMA 興幸自己睇住呢一切改變
雖然我有時都會嫌波哥痴身同煩
(SORRY,ftm總有情緒)

每年都會為波哥影生日相
今年都唔例外
唔知出年仲俾唔俾我影呢???

媽媽最大嘅心願係希望你繼續做一個HAPPY BOY





為食波出手啦啦!! 


咦,做咩偷拍我


波哥影相感覺好似大個好多感
真人BABY感覺多D















14 則留言:

  1. Happy Birthday again 波哥~ 時間真係過得好快呀~ 佢地既一歲生日, 就好似只係昨天既事呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,太快啦,開始有唔捨得嘅感覺~

      刪除
  2. Happy Birthday!
    d 相影得好靓!
    不会遠架,到時见到波哥开开心心放学,又同你講学校既野,會係另一種感受呢!
    大家一起加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AR~~
      我好唔捨得佢大.....鳴鳴
      但當佢真係唔大我又擔心,做媽媽真係煩,HAHAHA
      返學會係另一種感受 ﹣﹣>我正在期待著!!

      刪除
  3. Happy birthday 波哥,佢真係大個左好多呀,不過依然咁得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AR!!
      係呀,大個左好多好多
      不過仍然係嗲精一名:P

      刪除
  4. 波哥生日快樂~
    冇錯呀! 波哥影相大過真人~

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AR~
      上次經你一提
      我發覺分別都幾大
      真人係好BB,但呢輯相就大好多咁~

      刪除
  5. 波哥生日大快樂﹗我相信你只要繼續放D食嘅原素喺到,波哥會繼續畀你影生日相影到大嘅,kakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. THX IVY~~
      咁我應該可以有排影,HAHAHA

      刪除
  6. Happy birthday 波哥~!! 快高長大~ KEEP住做個開心小朋友~

    回覆刪除