2014年9月25日 星期四

LITTLEBALL成長日誌 ﹣ 2 Years Old(20.9.2014)

兩歲轉眼間就到
今個月稍為覺得輕鬆左
可能BALL MAMA已經漸漸適應左TROUBLE TWO呢樣野
事實上波哥今個月真係少左發癲嘅情形
大個仔
同佢講多左道理
而佢亦都明事理左
表達亦多左
見到圖書入面有人喊,會同我講喊呀!!
少少的轉變都已經可以令到MAMA好滿足

身高體重記錄
24m - 10.9kg / 82cm

飲食方面
已經無限制
只除左生野唔俾外
咩都俾佢試下
上個月睇過醫生順便問左意見
足兩歲後開始俾少少鹽調味
真係好少,叫做一個開始
對為食波黎講
新意都好重要
呢日MAMA就利用方包整左個簡單MINI PIZZA滿足下佢




唔使永遠得飯、麵飯、麵飯、麵
不停重覆住

說話方面
今個月完全感受到 “進步” 兩個字
識講多左唔少野
唔再只局限於疊字
功勞
我覺得係屬於巧虎同爸爸
因為太太太鍾意睇巧虎關係
連帶內容都學左唔少
更有第一句句子出現
曳恒睇巧虎~

BALL MAMA要求唔高
剩係呢一句已經令我非常開心
另一方面亦見到爸爸好落力同佢睇圖書學生 字

識講:
人物:爸爸, 媽媽, 爺爺, 公公, 婆婆, 姨姨, 
哥哥, 姐姐, 弟弟, 妹妹,伯伯, 虎, 叔叔, 巧虎
動詞:抱抱, 俾, 拉, 擺, 跌左, 畫畫,
食物: 蘿蔔, 奶奶, 飯, 提子, 蕉, 包包, 水, 果汁
交通工具: 車車, 火車, 巴士, 船, 
動物:猫猫, 鴨, 豬, 虎, 魚, 烏烏 (烏龜), 獅子, 大象, 牛, 狗, BEAR BEAR熊,
打招呼:謝謝, 早晨, 晚安, 你好, 
情緒/感受:嬲嬲, 驚驚, 飽飽, 靚靚, 美味, 喊, 打
名: 自己名, 媽媽名
其他: 鼻,   樹, 花, 帽, 鞋, 褲
 知道, 好呀, 無 (連動作), 係, 愛, 唔呀,   筆筆,  波波, 排排隊, 呢度呀!!
1, 2, 3, 5, 8, 9


BYE BYE, BOY, DADDY, MAMI, YEAH, BABY, MUM MUM
 WOOF WOOF, YES, NO, A, B, C
HELLO, MOUTH, NOSE, EYE, APPLE, TWO, BUBBLE


今個月學識講MAMA名
初初無咁清楚
之後會越黎越好
BALL MAMA滿足地收貨^^


社交方面
會主動打招呼
待別係婆婆級別
經常性會走去叫婆婆仲電人
TUM得婆婆們好開心
(因為BALL MAMA樓下公園成日坐住唔少公公婆婆)

以前只鐘意同大個佢小朋友一齊玩
抗拒拖同齡小朋友
而家愛上拖住同齡小朋友一齊行
仲好ENJOY
呢日上完PG拖住晉晉一齊走
去公園會走去搵其他小朋友一齊玩
不過對陌生人係唔識抗拒
經常拖住人想走佬(特別係女性)
仲同我講BYEBYE
激死我

但有時又學人怕醜
小朋友嘅世界真係好難明
HAHAHAHA!!

其他發展
<<自我意識越黎越高>>
經常都多多意見
但一唔合心水就會嬲
手仔開始唔安份
會出手打人一下
開頭問過PG MISS
嘗試話佢知手仔係用黎拍手,食野等等
盡量唔提打呢D字
不過情況唔太有改善
仲嚴重左
BALL MAMA就試下用其他方法
話如果佢打人,手仔會痛痛
(我用指甲拮佢一下手仔)
再扮可憐話佢知打媽媽,媽媽會痛
再誇張地大喊
好似又少左
我已經好努力唔用打
但諗個有效方法真係唔易

<<愛上圖書>>
之前都有講故事佢聽
不過坐唔定
自從跟晉媽同豬脾媽購入大量繪本後
明顯愛上圖書
成日會拎住本書叫我地講佢聽
自從睇多左書後
個人定左
呢個絕對係一個好開始
由於佢完全抗拒張BB床
BALLMAMA有諗過拆左佢
利用原先位置
整一個READING CORNER俾佢
等我地每晚可以同佢講多D故事
想佢習慣左,之後自己睇
而家其實係大床度講多
太多計劃
唔知幾時實行到

自理方面
識洗手捽手再抺手
BALL MAMA之前準備左個腳踏俾波哥

而家叫佢去洗手已經識自己拉出黎再行上去
大少少先教佢開水
因為暫時未夠手長呢~
 

刷牙方面,放入口刷下點下水,仍然要媽媽幫手
會自已拎鞋放鞋
100﹪自己食飯,唔准人掂佢D飯
會自己抹咀
0係BALL MAMA指揮下執玩具執得整整齊齊

下個月再加把勁!!

13 則留言:

  1. 小朋友真係睇乜就鐘意D乜ga~~ 趁佢仲細, 可以試俾埋英文書佢, 睇睇吓就慣ga喇, 中英都會鐘意~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,我地有英文書,另外學校都有~
      不過佢暫時偏愛台灣繪本~

      刪除
  2. 波哥自理好叻呀~~ 拍掌拍掌~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 返學後更叻叻
      佢呢幾日識話我地知要POO POO~

      刪除
  3. 回覆
    1. 暫時係得呢個長處,HAHA~
      不過都好,唔使追住餵佢

      刪除
  4. 波哥叻左好多呀!!!!!!媽媽的努力見效啦~~~~~~~~~~~~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,兩歲後進展更快~~ WAHAHAHA好開心!!

      刪除
  5. 連腳踏都personalized...波媽你真係太恐怖 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. personalized~ 真係好多有好多好多嫁!!

      刪除
  6. 請問踏板係邊度買架? :)

    回覆刪除