2015年8月6日 星期四

波家小工程 ﹣ HORACE‘s Little World

由於波家之前兩間細房一直都無整過
由波哥出世一直講話要裝修
講下講下已經有3年
眼見波哥大啦
就快上K1
加上對 “我” 概念越黎越重
想訓練佢自己瞓返同時
亦想俾返個小天地波哥
(由一歲起,波哥就跟住 BALLMAMA & BALLPAPA 瞓)
今年趁暑假就的起心肝整好佢

前期執拾工作一D都唔簡單
因為原先兩間房放左唔少雜物
唯一嘅解決方法係掉
將D長期不見天日嘅野盡掉!!

但住緊嘅同時要整
確實係又煩又污糟
所以工程開始期間
我同波哥都逃到公公婆婆到
得返波爸留守
好彩嘅係
順利十日內就完成
(我地係拆野,批灰,油牆啫)

波媽同波哥回歸後就一直忙住裝野
收貨同拆箱
以龜速遂步完成
終於可以抖一抖

完成圖
以白色為主, 增加空間感
波哥間房係我地全屋最光猛嘅地方


買燈時考慮到如果第時再買風扇好阻地方
最後決定二合一
用後感:比一般風扇範圍更廣
好舒服好似自然風咁
大大減少左開冷氣機會

Ballmama好耐好耐之前已經睇中左呢類TENT
只係苦無藉口買入


我將波哥嘅廚房放左入去

果然一如我所料
波哥對於佢自己呢間屋充滿好奇
(佢成日話個TENT係佢間屋)
成日走出走入
玩煮飯仔
UM…...個PANDA FOOTBALL……
唔可以煮嫁 -.-"


房內好多擺設係以前整落
終於可以整整齊齊放埋佢地一齊啦!!!

波哥同波媽都好鍾意呢個GUITAR
多謝融融媽~~

 波哥真係成日拎住喺自己小天地玩唔停


波哥實在太多野啦!!
一個掛架絕對唔少得
即刻整齊曬
以後唔使亂放
不過就要媽媽幫手
無法,房間太細,空間有限
 波哥呢個咕咕鐘一見傾心
波媽唯有忍痛買左
因為當日波哥望住佢
一邊做動作一邊 咕咕,咕咕咁叫
其實媽媽都好鍾意嫁~

 其實整咁多野都係想波哥鍾意間房
從而唔抗拒自己喺房瞓
上年BALLMAMA就曾經試過要波哥自己瞓返BB床
唔使兩日就投降
因為敵不過波哥嘅喊聲
同時亦覺得可以攬住佢瞓日子唔多
原以為今次都要用一段時間佢先肯自己瞓
點知,佢一見到自己間房已經好開心
不過話間房係自己
完全唔抗拒自己房瞓
當然我地都會陪佢瞓一陣先走
暫時係成功嫁!!

 當然偶然朝早會逃走
發現佢瞓左喺我地床
(暫時試過兩次)
我地估佢半夜醒左驚就走過黎
我地亦唔介意
話俾波哥聽爸爸媽媽房隨時歡迎佢
反正大大下佢應該唔會再走過黎同我地一齊瞓
諗到呢到,又開始唔捨得......


除左波哥間房
我地都一次過整埋雜物房
基本上,雜物波哥佔一半以上
實在太太太誇張
將所有野放曬入右手邊大櫃度
而BALLPAPA亦可以有返少少私人空間


愛子心切嘅BALLMAMA仍然死心不息
不停搵位放波哥嘅野
入手大畫架俾佢
等波哥可以不停亂畫

整整下又搞左成個幾月
BALLMAMA係時候為另一個PROJECT努力啦!!

25 則留言:

  1. 另一個project係咪.....嘻嘻
    波哥間房好靚呀,我都想住入去!

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha~ 唔係你諗嗰樣
      係我地開學前外遊

      刪除
  2. 波哥間房簡潔得黎好整齊, 好舒服呀!
    讚~讚~讚~讚~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx ar!!! 間房空間有限
      簡單D應該會舒服D~~

      刪除
  3. 間房好靚, 俾著係我真係日日留係房唔出黎都得, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講中左波哥心聲~~
      佢真係成曰賴床唔願出黎
      Hahaha~~~

      刪除
  4. 好靚呀!你屋企好似好少野。。。我屋企已經爆咗冇心機整喇。。而家望搬大屋

    回覆刪除
    回覆
    1. 點可能少野
      不過整之前掉左好多就真
      加上有個大雜物櫃放到好多
      你見我連波奇書檯衣櫃都無放入房......

      刪除
  5. 靚到好似display room咁, 波哥好幸福呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Yan~~波哥同我自己都好滿意!

      刪除
  6. 真係好靚,媽媽好有心思!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Iris!!
      所有媽媽都將心思放曬落小朋友度~

      刪除
  7. 真係好靚呀, 睇到我心心眼~!!!波哥真係幸福, 有媽媽為佢準備咁多野~~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx小寶媽!
      波媽剩係得呢個長處
      唯有盡量發揮啦!

      刪除
  8. 間房好靚呀,仲有間屋仔真係波哥小天地呢!
    好耐冇黎探波哥,佢換左新髮型,第一眼望落以為係little c 呀^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Cathy mama~
      波哥而家成日捉我地入小天地陪佢~~
      無特別幫佢轉髮型呀,只係留長左,haha~~

      刪除
  9. 靚到EE好想搬來同波哥一齊住囉﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. ee~咁你幾時搬黎同波哥講故事^ - ^

      刪除
  10. 哇,,,,,好靚呀,好光猛.....波哥有你好幸福^^

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AR!! 其實我好鍾意陽光曬入房,好光猛好舒服~~

      刪除
  11. 你真係好有心機,我一定做唔到

    回覆刪除
  12. 你好呀, 個小書架好靚呀, 想問下响邊度買的, 謝謝

    回覆刪除