2015年8月18日 星期二

PHUKET 2015 | MR+MRS+HORACE | SALA PHUKET RESORT ﹠ SPA (DAY 1)

PHUKET 2015 | MR+MRS+HORACE | SALA PHUKET RESORT﹠SPA (DAY 1)
Date: 12 August 2015

SALA PHUKET RESORTSPA

第二朝瞓醒我地就去左食早餐
不過今日天氣麻麻
一大早就落大雨
(其實出發前睇天氣直頭話每日都雷暴......)
雖然天氣唔好
波家仍然自得其樂
鬼咩,我家兩位男士有得瞓就夠~

一起身可以飲果汁
最開心一定係波哥
 


早餐係以SEMI-BUFFET形式
有個MAIN COURSE可以揀


Resort 環境同服務都好好、房私隱度亦高
令我不其然諗返起幾年前HONEYMOON
由於酒店只係以ENGLISH、ITALIAN、THAI 溝通
所以,基本上無咩發現國內人
反而都見到一D香港家庭
起初以為呢間唔算CHILD-FRIEND應該少D家庭會選擇
我地揀佢,係貪個環境,可以HEA下休息下~

返房後開始無咩雨
但怕水凍
俾波哥喺浴缸熱下身先









之後就俾波哥試下落水


OH~~ 但呢個小朋友有D驚
失敗左
唯有返去佢自己個浴缸小天地
而爸爸媽媽就輪住嘆下


玩飽沖完涼
我地影下相玩下食下又幾個鐘

 帶左少量玩具去俾波哥




又到開餐時候
最愛HEA嘅一家
今日叫ROOM-SERVICES
留喺房度更開心同舒服



有波哥最愛嘅薯條
YEAH!!!
(難得出外,呢次旅行,波哥係任食嫁!)



食飽瞓,瞓飽食
絕對係我地今次旅程其中一個目標
呢位小朋友已達標
HAHA

趁佢同波爸Zzzz
波媽一於去......SPA

SPA真係睇環境
今次喺RESORT同LET's RELAX都分別試過後
我都係偏向自然環境多D
真係舒服好多嫁!
做完SPA,望住呢個要境嘆下
爽曬!!
 下圖嘅香蕉片好好味
可惜我喺出面搵唔返


夜晚我地就去左餐廳食
不過太暗
我地都無影到相

返房抖完
波媽安排左對HEA爆父子浸浴
一於善用房入面設施
好SEXY嘅波哥
不過重要嘅一樣都睇唔到嫁,HAHA!!



好簡單嘅一日就咁過完
不過當晚波家三口都好滿足咁去瞓
波哥呢晚不停話自己好開心
好鍾意呢度
雖然無咩特別野做過
不過papa&mama就陪足佢一日~~

有時帶住小朋友
簡單又HEA嘅旅程真係好適合我地

8 則留言:

  1. 波爸應該好滿意今次旅程, 可以訓晏教, 爽到爆~
    啲野食都似好好味喎~ room service 好正呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢超滿意呀!! 每日都可以HEA,行程又唔急~
      room service 好味呀,仲要好抵下!!

      刪除
  2. 有水玩, 有野食, hea爆去旅行真係好舒服~!!!! 最正波媽又可以做spa呢~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我地應該最適合HEA遊~~
      今次每位成員都好滿意~
      APA都有份做SPA嫁!仲要唔止一次......

      刪除
  3. 點解你地去布吉都去到咁好玩咁既~~~~~kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係講笑,今次都真係好好玩~~
      可能原先無期待,點知又可以HEA,又可以食同玩!!

      刪除
  4. 其實行程真係吾需要多,hea下食下咁就夠啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,太多行程反而辛苦,我都係鍾意HEA遊~~

      刪除