2015年8月19日 星期三

PHUKET 2015 | MR+MRS+HORACE | SALA PHUKET RESORT ﹠ SPA (DAY 2)

PHUKET 2015 | MR+MRS+HORACE | SALA PHUKET RESORT﹠SPA (DAY 2)
Date: 13 August 2015

經過一晚休息
第二朝一起身陽光普照
原先波媽仲擔心緊會唔會落足咁多日雨
趁住好天氣
即刻起身去食早餐先~~



尚未回魂嘅波哥


基本上有包有果汁波哥就OK
不過波媽又偷偷地喺果汁度加左水

波媽就對呢兩杯即制果汁有興趣多D
入面加左香草嫁!!
我每日試一款

 簡單食完早餐
波媽就被出面森林景吸左去

可能天氣好
感覺特別靚
不過有個小朋友一開始麻麻地嫁

不過一聽到我地同佢玩捉怪獸
就即刻笑返
呢排唔個搞咩......成日扮怪獸......
話要黎捉我地......


爸爸媽媽輪住捉
  

波媽同波哥玩得認真好多嫁!! 

真係有互捉有跑嫁!!

終於捉到啦!!



見到有鞦韆
諗住波哥實啱
點知......有個小朋友唔鍾意......死都要媽媽一齊玩 


行多一陣就返房

爭取時間又玩PRIVATE POOL
但呢位老細明顯細膽
只肯喺池邊玩佢最愛......

最愛嘅煮飯仔WOR
紅色個桶係朱古力.......HAHAHA

偶然踢下水咁!!


最終都俾我地的左落去

波哥玩下,我同波爸又各自玩下
(我地要輪流睇實波哥呀!!)

玩到攰,就嘆下奶先~~

人人話波哥識嘆
當然啦,佢帶住兩個工人去服侍佢

無幾耐,我地都開餐啦!!
今日食波哥最愛PIZZA
但由於太眼瞓,波哥食左一件就暈左啦~~~

波哥瞓左
波爸當然又一齊瞓.......
我好肯定佢兩個係父子......
患有渴睡症嘅父子
HAHAHA
所以波家只可能揀D悠閒地方
太過辛勞絕對唔可行啦!!
(喺佢地瞓覺時,波媽當然充當工人,洗呀洗,洗呀洗!)

瞓醒後
諗住去沙灘行下
但波少點都唔郁
話要留喺房唔出去
我地都要花D時間先叫到佢出門
真係懶到......無法相信......

瞓飽嘅父子~~~


波媽??
做完工人繼續充當攝影師
不過我都樂在其中嘅!!


終於有波媽份啦!!
但波哥個樣衰衰咁
而家叫佢笑住影相成日都唔肯嫁




但其實
呢個沙灘好一般
沙唔幼,水唔清,仲好大浪
當然可能同早一兩日有雨都有關係
不過就加強左我地去外島決心
 

玩玩下就開始執樹枝俾波哥畫下 

YEAH!!! 
終於唔使再玩煮飯仔(沙桶)

自從有樹枝後
基本上可以完全唔理波哥





畫下畫下
夠鐘走人
今日輪到波爸去SPA
一人一次
好公道嫁!

返去途中
見到側邊有好多食市
食左幾日RESORT
今晚一於試新野

原先我地仲1516嫁
但佢又話可以送去酒店
不停引我地
當然就上當啦!!
我地拎定咭片
咁上下就叫外賣
不過等左好耐
催左兩次先到


~~是夜晚餐~~
生蝦
檸檬蒸魚
冬陰公湯
菠蘿炒飯
炒通菜
Total: THB1460
(ard HKD333.3)

可能香港泰菜本身好地道??
同香港味道好近似
但就真係平囉!

食飽飽又要去Zzzz
波媽呢晚都好攰呀!!


6 則留言:

  1. 訓得是福呀! 我都好渴睡但係又要做亞4.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而係唔瞓得個類人,好可憐......><

      刪除
  2. 玩夠、食飽瞓、瞓飽又玩,真正的享受

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶然去旅行咁抖下又真係好舒服~

      刪除