2015年8月18日 星期二

PHUKET 2015 | MR+MRS+HORACE | 出發篇

PHUKET 2015 | MR+MRS+HORACE | 出發篇
Date: 11 August 2015

波家三口終於由布吉返黎
今次旅行感受好唔同
波哥逐漸長大
唔再好似之前咁係跟住我地去旅行
反而佢自己真係樂在其中
充滿期待、享受、不捨
以上種種真係覺得佢大個左唔少
數一數
雖然波哥已經同我地去過幾次旅行
但今次先係我地一家三口真正第一次出遊

↓波家出遊必備物資


初初揀布吉呢個地方時
都有擔心係咪真係適合波哥去
但旅程嘅每一日我地都過得非常開心
波哥每日都會同波爸波媽講話
“我覺得好好玩呀!好開心”
甚至每晚瞓左都會KAKA聲笑
可以同時兼具HEA、買、食、玩
旅程的每一日都足以令我地回味同滿足

亦可能一直帶住波哥同行
旅程每一個部份都得到照顧
令到個旅程更開心順暢
今次波媽要盡力去寫曬個遊記先得!!

我地出發前幾日已經同波哥講左我地要坐飛機去旅行
所以呢個小朋友當日一早起身就問我地係咪出發去旅行
可惜係......我地係夜機......
要等埋爸爸放工先出發啦!!

聽到可以出發
波哥無比興奮
係都要拎住自己個PASSPORT
我地唯有拆個套俾佢啦!! HAHA


成程車都不停地問
“我地係咪去旅行呀”


去到機場
依然要拎住過PASSPORT套
陪我地出遊咁多次
波哥今次終於全程自己拉住個喼啦


一直等到上機都仲可以自己行未暈
睇黎應該係過度興奮啦!

終於可以上機啦
呢個小朋友好興奮
不停四圍望



呢個時候
波哥用埋佢最後一點精力扣好安全帶後
唔夠一分鍾就暈左

 

原以為會一路瞓到天光
點知一降落好就醒曬
仲同姐姐們BYEBYE
搞事小朋友仲要幫手推行李

機場夜一夜都仲有人賣SIM CARD同唱$$
我地就一早HK買定SIM CARD去
原先諗住淘
但運費貴過張CARD
最後YAHOO BID買左
HK$53包平郵
去泰國可以考慮買定

由於去到已經凌晨
我地一早BOOK好車接我地
直接返酒店大覺瞓
原先以為自己已經好夜
點知布吉個機場係不夜城
越夜越旺

***BOOK車資料***
我地搵左布吉偉林
http://www.williamdiving.com
佢地夜一夜都會接
但就遠近劃一收費
RMB150
(怕我地走數/或者NO SHOW,所以要一早淘寶俾左$先)
佢地除左可以BOOK車,仲可以BOOK出島玩
我地之後都係KEEP住搵佢地
有幾點想讚返
1. 司機永遠有早無遲, 唔會要你等佢
2. 我一路偏行程時,遇到有咩問題就EMAIL佢地
唔關BOOK車事,佢地一樣會解答你
3. 最後一日出島,由於擔心天氣問題,一直無確認
佢地方便在只要早一日淘寶俾到$,一樣安排妥當

全程覺得好順利,想去邊都得
上網望過,佢地收費算平嘅~

********************************
由機場去我地酒店大約15mins車程
話咁快就到
SALA PHUKET RESORTSPA
http://www.salaresorts.com/phuket/default-en.html

飲返杯WELCOME DRINK先


跟叔叔返房啦
HOORAY!!


波哥仲細,唔需要加$$
但都有多張床喺度


房入面都有飲品

HEHE~~ 我地張大床呀!!



為左波哥而特別揀嘅PRIVATE POOL
真係好靚好靚
我地沖好涼就大覺瞓啦Zzzz
明天再續



21 則留言:

  1. 嘩~波媽今次好快手喎~
    我都等你地出發等左好耐,原來係夜機,wakakakaka~
    期待你地隻爽丫丫油雞呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka 波哥都等出發等到發毛呀!!
      我唔快手唔得
      因為如果唔快D寫,我一家幾隻油雞石沈大海
      我好似未試過成功寫曬一個遊記......

      刪除
  2. 係囉, 波媽今次咁快手既???
    見到你地啲相都feel到你地好爽皮.............波哥真係好岩去呢啲地方嘆世界haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為唔快手我就唔會再寫,HAHA!!
      真係好爽,連我自己都唔想走
      其實根本波家就好岩去呢啲地方嘆世界haha

      刪除
  3. 真係嘆世界喎。。。快啲比啲私人泳池照睇吓啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 出左D啦!!
      我去做工人JAR,無得嘆.....

      刪除
  4. 回覆
    1. 間房真係好正
      其實基本上間RESORT都好舒服
      渡假一流!!

      刪除
  5. 哇....波哥好開心咁啊,期待你分享更多呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,波哥成個旅程都好開心
      係之前未試過
      可能真係大個左,感受多左~

      刪除
  6. 間房真係好爽喎﹗果然係去嘆世界﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 最爽咪就係波哥囉
      每日都唔願出門口
      剩係想留喺房,留喺床度
      話出去似果汁食雪糕都NO呀!!

      刪除
  7. 我等睇!!!!你今次真係堅快手~~~~haha

    回覆刪除
  8. 嘩,有私人泳池,簡直就係天堂呀!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係~~ 後悔無住多兩日~
      個度環境真係好好!

      刪除
  9. 嘩,間房好正呀。。。你地就嘆啦~

    回覆刪除
  10. 好正呀,睇完我當自己去咗架啦!

    回覆刪除
  11. 波媽我十月尾都去布吉呀 ! 有你介紹放心哂~ 我可以好好咁跟下你行程喇~HAHA 我都BOOK左住SALA ~~

    回覆刪除