2015年8月25日 星期二

BMW Junior Traffic Safety Campus

BMW Junior Traffic Safety Campus
Date: 23 August 2015

之前當我知道有呢個活動時
只係短短半個鐘就全部FULL曬
後來多得blogger們報料
我地亦成功報到名
但由於去左旅行關係
我地只可以揀最後一日去
好處可能係已經RUN熟左個流程
所以當日全程都好順利
亦可能因為大家俾左心理準備我地
所以無期待下反而有驚喜
最大原因
相信係因為波哥自己都玩得好投入好enjoy!!

預約時間係12:30pm
我地預早左15mins到達
可以睇下其他人玩下先
最近但凡有任何活動
都會預先同波哥預告左先
所以當日呢個小朋友都相當期待可以揸車車
最近對車嘅熱愛程度有增加到
當然同 “車迷” 仍然有段距離啦!!

等緊嘅同時
每個小朋友都望住架車雙眼發光
波哥亦唔倒外

 我就叫佢坐上去玩下
影完相後,其他小朋友都輪住玩下

夠鐘入得啦!!
起初,波哥有D抗拒要自己入去
喊曬咁
為免佢越喊越厲害
我地就同工作人員講聲俾我 “帶” 佢入去坐低
好彩~~~波哥坐低後又OK
仲好鍾意本書tim

懶留心咁聽姐姐講解

之後睇電視
開正波哥個範

睇得非常著迷

心情靚爆嘅波哥
拖住姐姐隻手去揀車啦!


揀好車後
就準備出車
GOGOGO

雖然只係一架普通四輪車
但由於有齊大道路、路牌、交通燈、行人
對波哥黎講絕對係新鮮事


 平時每日返學都要經過馬路
每之都會喃喃自語不停講
紅色唔可以過馬路,綠色可以過馬路
所以當日波哥每次都會睇燈先行
呢樣做得最好~~


 ***睇片就最傳神***

做完司機
就黎個角色大轉換
變左做路人甲

做路人甲嘅波哥
一樣非常投入

似模似樣咁
但偶然都見佢走左出斑馬線外


以下係路人甲的片段

半個鐘話咁快就完啦
每位小朋友都有張CERT拎走
上面印有HORACE個大名
又幾好喎!! 波媽最鍾意~

如果間中可以去玩下
你話幾好呢!

玩完又到波哥大解放時候
去買雪條啦!

波哥揀左佢最最最愛
STRAWBERRY
波媽試左~~好好味嫁!
可惜波哥食到一半就跌左
喊死左.......HAHA

沒有期待下玩得好開心咁離開
亦俾我地知道
波哥對於過馬路概念算係好好
唔會衝燈亦無亂過馬路

玩完一輪
到波媽放假啦!!
可以約朋友去玩
波哥當然係跟PAPA返屋企午睡啦!!





4 則留言:

  1. 波哥玩車都不忘搵媽媽,好乖仔呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢要MAKE SURE我地喺附近嘛~~ HAHA

      刪除
  2. 呢個幾好玩呀,又有意義又學到野,吾錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係幾好
      雖然平時都知佢識睇燈
      但估唔到佢一個時,又真係乖乖無亂跑~~

      刪除