2015年9月15日 星期二

I'm a kindergarten student - K1 校車記

波哥都開左學一段時間
由適應期第三日開始就要自己坐褓姆車
(我其實係一路叫校車,
不過第一日後波哥就糾正我
係褓姆車~~)

BALLMAMA初初都好擔心呢個小朋友會唔會喊
扭計唔肯上車
又或者好抗拒坐褓姆車
出盡法實嘅我
又車仔又零食
等佢帶住無比開心心情出發
上車地點好方便

屋苑樓下就係
2分鐘就行到
第一日坐褓姆車要順便交埋車費
交個重任俾波哥
等佢期待一下先!!
而家嘅佢非常樂於幫手

話咁快褓姆車就到
HELLO HELLO
不停同褓姆車打招呼

第一次見褓姆車EE
究竟…
波哥係咩反應呢??

答案係頭也不回就跟左EE上車
真係估你唔到
最近幾個月明明變得扭擰

原以為要花一番工夫先可以叫到佢上車
點知......
呢個小朋友一句 “MAMA BYE BYE”
足以KO我呢個媽媽
心情有D複雜
不過開心戰勝一切
最少放下心頭大石
總比日日喊住話唔上車好得多

數小時過去後>>>>
波哥懷住失落心情同褓姆車BYE BYE
放心啦!!
你大把機會,日日有得坐!!

放學見到MAMA,好開心!!

咁叻仔,獎你最愛的冬甩

由第一日坐褓姆車
到今日已經成十日
波媽所擔心嘅新鮮感過期後反應無出發
相反
一日比一日開心
我估佢亦喺車上識到D朋友仔
點解我會知???
因為呢個小朋友每日全身都貼滿貼紙咁落車
問佢邊個俾佢
佢就話係車上D哥哥姐姐
每日落車都會同媽媽講
“我今日玩得好開心呀!好鍾意學校!!”
見你適應得咁好
阿媽即刻安樂曬

波哥可以適應得咁快
某程度上同佢之前N班同學仔一齊返學好有關
事關之前佢地喺JOYFUL已經成日一齊玩
而家又可以一齊坐校車返學
有時放學仲有機會一齊去公園
(其實波哥放學日日都要去,皆因佢喺校車瞓飽左)



同學仔哥哥亦好照顧波哥
波哥每日都要跑去搵哥哥嫁!!

 暫時黎睇
波哥已經完全適應全新校園生活
每日都好開心咁出門口都返黎
試過有日臨返學前眼瞓話唔想返學
但一聽到老師名就彈起身要換衫
話好掛住老師
短短時間
波哥亦開心始有少少行為改善
期待你有更多新體會!!




14 則留言:

  1. 波哥好叻仔, 我好羨慕, 我個仔仲日日喊, 一見到架車就喊
    我愛莫能助, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 囝囝上車有無其他小朋友陪住??
      我見波哥好enjoy坐車
      成日話我知好好玩嫁!!!

      刪除
  2. 波哥真係好叻仔, 咁快就適應到, Good boy

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係比我預期順利~~ 我又可以輕鬆下!!

      刪除
  3. 叻仔,開開心心上學去真係好令媽咪開心又放心

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka~~
      最近簡直係活在天堂呀!!!
      好怕地獄日子嘅來臨......

      刪除
  4. 佢哋可以開開心心返學,做媽媽嘅真係輕鬆同放心好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家只可以用 “舒服” 兩個字去形容~~~

      刪除
  5. 好叻呀! 咁快適應到新學校, 返學一定係好開心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好鍾意返學嫁!!
      亦好鍾意老師,每次提起佢班主任都會甜笑
      有時媽媽我都會呷下醋~~ HAHA

      刪除
  6. 波哥好叻仔呀~~~ 頭也不回果下波媽係咪又失落又開心?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開頭覺得開心,之後就開始有少少失落......HAHA

      刪除
  7. 波哥好叻,但學校唔收12月B,除非的明年才考做超大B,否則,都係無緣了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校都收唔少12月超大B
      其實做超大B都好,始終掌握會好少少,可以再考慮下呀!!

      刪除