2015年9月26日 星期六

しまじろう—提灯 (SEMI-D.I.Y)

波哥學校今年唔需要整親子燈籠
原先諗住簡單買隻GEORGE
(仲要唔平,差唔多成$100)
但又覺得唔太靚
見波哥反能冷淡
所以一直無買

之後波哥返學
今個月主題係中秋節
有機會食月餅,玩月亮姐姐遊戲
開始知道係咩一回事
我又再問佢想要咩燈籠
佢今次答我
巧虎
しまじろう


呢次就考起我
因為搵過出面唔多覺有巧虎燈籠
有日喺SUPERMARKET見到有個整老虎仔燈籠DIY SET
仲要好抵 $22
把心一橫,再加工吧!!

今日趁出面橫風橫雨
波哥又午睡中
我同BALLPAPA就動手開工
(其實今次有90%係BALLMAMA做)
原先個老虎仔燈籠其實唔太吸引啦!!

 利用入面本身材料做成呢個半D.I.Y. 
しまじろう—提灯

完成到已經好滿足
波哥起身後
光返啦!!

俾佢試玩下
一見到就好開心
“ 嘩,係巧虎燈籠呀! 
THANK YOU MAMI ”
 

巧虎~~ 我係巧虎~~~

玩一陣就俾媽媽我收起左
因為聽日先係中秋
始終係紙做
怕捱唔得耐

依依不捨波哥
要聽日先可以再見巧虎燈籠啦!!

未準備燈籠嘅媽媽們
可以去SUPERMARKET碰下運氣啦!!




18 則留言:

  1. 明年等我仔大D試下整。好靚!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. HAHA~~ 今年應該算係偷懶啦!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我地自己都好鍾意呀!!! 出年一齊整啦!!

      刪除
  4. 回覆
    1. 今年偷懶啦!! 不過於效果唔錯!!

      刪除
  5. 回覆
    1. 半DIY有時可以慳下時間~~ 效果其實都唔錯呀!!

      刪除
  6. 波哥媽媽勁呀!! 我都想要一隻呀!

    回覆刪除