2015年9月23日 星期三

Panda Steamed Bread

最近太多野想分享
先黎一個簡單嘅
Panda Steamed Bread


波哥早餐好鍾意食饅頭
最近由於有新玩具
所以就打算自制饅頭試下
當然~~~
無造型嘅饅頭絕對唔啱我
揀左波哥好朋友熊貓先生

12345678
夠波哥食足幾日
整好後我幾佢兩個兩個放一盒再入冰箱


喺學校學識左BILIBALA變~~~

咦! 係熊貓先生呀!!
~~HELLO熊貓先生~~

第一次試整
波哥肯放入口已經好好
留意一下
佢只咬白色部份
  
UM……都幾好味呀!!
但點解咁污糟嘅???

不過佢食左兩啖之後就要meet走所有黑色嘅部分...... 
波哥大大下同papa一樣食野好麻煩=_=
處女座嘅男人......

熊貓先生為連日來不停亂食野嘅波哥清下腸胃
連日來亂食左:
海水、沙、爆谷、沙冰、雪糕、月餅etc......
為左配合新玩具
應該會有更多小煮意出現~~




16 則留言:

  1. 你整得好靚,真係有一對巧手呀。
    都係果句,波哥同波爸好幸福:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 波哥幸福D
      我好少為波爸整野,haha😂

      刪除
  2. 期待期待呀~ 部機真係好好玩, 可惜我地冇位放.........>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好正
      我成個星期無停過:p
      我好早已經想買
      不過之前剩係睇中曰版~~~

      刪除
  3. 犀利, 整得好靚呀! 相信味道都不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該ok呱
      因為我唔食饅頭嫁
      所以自己無試味~haha

      刪除
  4. 好靚呀,個熊貓眼係咩來架? 波哥真係好幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 熊貓眼都係麵粉整
      不過我加左竹炭粉整成黑色
      下次想試下用黑芝麻粉
      可能會好味D~~

      刪除
  5. 熊貓饅頭整得好靚呀﹗
    燒腩仔同波哥一樣,對於深啡色同黑色嘅食物係好抗拒㗎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前明明好地地
      可能我地衰
      有時會話污糟又話有細箘人(呃佢去刷牙)
      而家變到好抗拒深色野
      少少都唔得.......

      刪除
  6. 好靚呀,犀利呀,快D 出食譜教下大家啦 ^^
    海水、沙 <----OH......波哥好強哦~~~~^^"""""

    回覆刪除
    回覆
    1. 食譜~~要俾少少時間我呀!
      Haha~ 因為早幾日去完沙灘
      波哥成日都會玩到一面係......應該食埋唔少^^''''''

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢......只係欣賞左一陣jar
      可能佢覺得唔好味......Haha

      刪除